آموزش تصویری باز کردن حساب لیبرتی لیزروی

آموزش تصویری باز کردن حساب لیبرتی لیزروی

آموزش تصویری باز کردن حساب لیبرتی لیزروی

آموزش تصویری باز کردن حساب لیبرتی لیزروی

آموزش باز کردن حساب لیبرتی روش به 3 روش گذاشتم ولی این راحت تره

افتتاح این حساب رایگان بوده و هر شخص می تواند در مدت فقط چند دقیقه به افتتاح حساب لیبرتی رزرو اقدام کند. حساب Liberty Reserve که به صورت مخفف و رایج "LR" نوشته می شود مراحل افتتاح حساب به صورت زیر می باشد:

مرحله اول:

ابتدا بر روی این لینک کلیک نمایید و پس از ورود به سایت بر روی گزینه "Create Account" کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی گزینه Create Account وارد صفحه افتتاح حساب می شوید که باید مانند شکل زیر آن را تکمیل نمایید.

[تصویر: step1.jpg]

مرحله دوم:

پس از تکمیل فرم بالا اطلاعاتی مانند رمزعبور، پین کد و کد مادر یا مستر کد را دریافت می کنید. دقت کنید که اطلاعات این صفحه بسیار مهم می باشد و این اطلاعات به هیچ عنوان برای شما ایمیل نمی شود. این مشخصات را حتما" یادداشت نمایید . در صورت فراموشی دریافت مجدد آن بسیار مشکل است.
پس از ذخیره این صفحه بر روی گزینه Login که در تصویر زیر توسط فلش مشخص شده است کلیک نمایید.

[تصویر: step2.jpg]

مرحله سوم:

پس از کلیک بر روی Login یک کد امنیتی به ایمیل شما ارسال می شود که باید در کادر مشخص شده در تصویر زیر وارد نمایید. این کد در هر بار که IP و یا کامپیوتر شما تغییر کند از شما سوال می کند که هر بار باید به ایمیل خود مراجعه نمایید.


[تصویر: step3.jpg]

مرحله چهارم:

در مرحله قبل توجه داشته باشید که به همراه کد امنیتی شماره حساب اختصاص یافته به شما به آدرس ایمیل شما ارسال می شود که اصولا" با حرف U شروع می شود مانند (u123456) این همان شماره حسابی است که برای دریافت و پرداختها از آن استفاده خواهید کرد.
به شما تبریک می گوییم. شما حساب خود را با موفقیت افتتاح کرده اید. حال نوبت ورود به حساب است. وارد سایت لیبرتی رزرو (Libertyreserve.com) شوید و بر روی گزینه "Login" کلیک نمایید. پس از کلیک تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که باید شماره حساب خود را که قبلا" به ایمیل شما ارسال شده است در کادر Account Number وارد نمایید و برای وارد کردن رمزعبور برای امنیت بیشتر از کیبرد مجازی که در اختیارتان قرار دارد استفاده نمایید و کد امنیتی که در تصویر می بینید را در کادر مشخص شده نیز وارد نمایید.

توجه: در صورتی که برنامه فلش پلیر (Flash Player) در مرورگر شما نصب نباشد قادر به دیدن این کد و ورود به حساب نخواهید بود. توصیه می شود از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.

[تصویر: step4.jpg]


مرجله پنجم:

در صورتی که مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید تصویر زیر را خواهید دید که با کلیک بر روی تیک (I confirm that my custom welcome massage is correct) -مشخص شده در تصویر- به حساب خود وارد خواهید شد. در این صفحه متنی که قبلا" به عنوان متن خوش آمد گویی مشخص کرده اید نمایش داده می شود برای مثال در این حساب کلمه Account انتخاب شده است که در تصویر می بینید.

[تصویر: step5.jpg]


مرحله ششم:

در این مرحله همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دو گزینه برای ورود در اختیار شما قرار می دهد که باید بر روی گزینه "Login PIN" کلیک نمایید. در مورد گزینه "On Time PIN" به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.
در این صفحه شما موجودی خود را مشاهده می نمایید اما نمی توانید در این مرحله به عملیاتی مانند انتقال وجه و یا گزارش حساب دسترسی داشته باشید، برای این منظور باید بر روی یکی از دکمه های موجود کلیک نمایید که در اینجا بر روی Login PIN کلیک کنید تا ورود به حساب نهایی شود.

[تصویر: step6.jpg]


مرحله هفتم:

پس از کلیک بر روی دکمه Login PIN از شما پین کد حساب که قبلا" هنگام افتتاح حساب دریافت کرده اید را درخواست می کند که می توانید با استفاده از اعداد یا صفحه کلید مجازی پین کد خود را که اغلب 5 رقمی است توسط موس وارد نمایید.

[تصویر: step7.jpg]

مرحله هشتم:

اگر برای اولین بار وارد حساب خود می شوید لیبرتی رزرو اطلاعات زیر را از شما درخواست می کند که این صفحه در دفعات بعد نمایش داده نمی شود اما قابلیت ویرایش در حساب وجود دارد.

[تصویر: step8.jpg]


حال شما وارد حساب خود شده اید و اطلاعات و موجودی حساب خود را می توانید مشاهده نمایید.

[تصویر: step9.jpg]

در حساب خود گزینه هایی برای مدیریت حساب مانند Profile, History, Transfer,My Wallet,Merchant Tools,Message را نیز در اختیار دارید.

[تصویر: step10.jpg]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد